Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți.
REGULAMENT OFICIAL PROGRAM DE LOIALIZARE CISOPLUS+ PRIN APLICATIA CISOPLUS+
CISOPlus+ este un program de loializare care are rolul de a răsplăti pacienții clinicilor stomatologice CISOMedical pentru loialitatea și încrederea acordată în furnizarea serviciilor stomatologice de calitate. Aceasta promovează un mediu de îngrijire care încurajează prevenția și tratamentele regulate.
Art. 1 Scopul Programului CISOPLUS+
Programul de loializare are ca obiectiv recompensarea pacienților prin oferirea de reduceri la serviciile medicale, în urma participării active în programul de îngrijire a sănătății.
Fiecare terapie efectuată și plătită de pacient îi aduce un număr specific de puncte, care pot fi utilizate pentru tratamentele ulterioare.
Fiecare terapie este însoțită de un punctaj determinat, care poate fi aplicat ca reducere la costul total al acesteia.
Programul este conceput astfel încât un punct să aibă valoarea de 10 Ron.
În prezent, aplicația permite utilizarea exclusiv a numărului maxim de puncte disponibile, fără opțiunea de a selecta un cuantum mai mic.
Pacientul nu beneficiază de servicii gratuite, dar poate folosi punctele acumulate pentru a diminua cheltuielile aferente terapiilor, conform unui sistem de punctaj specificat pentru fiecare serviciu în parte.
Art. 2 Furnizorul Programului de loializare CISOPlus+
Programul de loializare “CISOPlus+” (denumită în cele ce urmează „Programul CISOPlus+”/ APLICAȚIA CISOPLUS+) este realizat și organizat exclusiv de societățile CISOSMILE SRL, societate românească cu sediul social în București Sectorul 3, Str. Gologanului, nr. 23, având nr. de ordine în Registrul Comerțului J40/7825/2021 și Cod Unic de Înregistrare 44204576 și PERFECT TEETH DENTAL SRL, societate românească cu sediul social în Drăgășani, Județul Vâlcea, Str. Dr. Dumitru Bagdasar, nr. 18, având nr. de ordine în Registrul Comerțului J38/473/2014 și Cod Unic de Înregistrare 33522779 reprezentată prin dl Licsăndroiu Bogdan, în calitate de administrator, denumită în continuare „Aplicație CISOPlus+/Program de loializare CISOPlus+”.
Regulamentul (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”) este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România prin publicare pe site-ul cisomedical.ro, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant atât pe site, cât și la cererea acestora transmisă la adresa Furnizorului menționată la paragraful de mai sus pe toată durata de desfășurare a Programului CISOPlus+.
Aplicatia CISOPlus+ se desfășoară în baza prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți Participanții.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau schimba prezentul Regulament și/sau de a suspenda, întrerupe sau înceta Aplicația CISOPLUS+. Orice modificare va fi anunțată pe website-ul cisomedical.ro cu cel puțin 24 de ore înainte ca acestea să devină aplicabile.
Art. 3. Participare și Participanți
Aplicația CISOPLUS+ se adresează tuturor pacienților CISOMEDICAL, prezenți și viitori, care vin la clinicile din București, adresa Bulevardul Burebista, nr. 1, Bl. D15, Sc. 3, Ap. 71, Sector 3, București și Bulevardul Iuliu Maniu, Nr. 14, Sector 6, București, începând cu data de 01. 03. 2025. Participarea este opțională, dar pentru a beneficia de reduceri, utilizatorii trebuie să se înregistreze în aplicație.
În Aplicația “CISOPLUS+” are dreptul să se înregistreze orice pacient persoană fizică, cu vârsta minimă de 18 ani, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumiți în cele ce urmează „Participanți”). În cazul pacienților minori cel care se va înregistra în Aplicația CISOPLUS+ va fi reprezentantul legal/ părintele.
Prin înscrierea în Aplicație, Participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului și își exprimă acordul în privința acestora, participarea la aceasta Campanie implicând acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
Art. 4. Obligațiile Participanților:
Pacienții vor avea oportunitatea de a se înscrie în aplicație prin intermediul unei invitații transmise de receptie. Se vor putea înscrie în aplicatie doar pacienții care au email. După primirea invitației participanții trebuie să verifice informațiile personale de bază (nume, prenume, data nașterii, gen, număr de telefon, adresa de e-mail).
Participanții trebuie să furnizeze informații adevărate, corecte și complete în momentul înscrierii în Aplicație. Orice falsificare sau omisiune a informațiilor poate duce la descalificarea acestora.
Participanții se angajează să mențină confidențialitatea datelor de autentificare în aplicație și să nu permită accesul la contul lor altor persoane.
Participanții trebuie să utilizeze aplicația în mod responsabil, să respecte toate instrucțiunile și să evite comportamentele care ar putea afecta negativ experiența altor utilizatori.
Participanții sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament, precum și politicile organizatorului legate de utilizarea aplicației.
Participanții sunt responsabili să se informeze periodic asupra eventualelor modificări ale Regulamentului, care vor fi publicate pe website-ul dedicat și în Aplicatia CISOPlus+.
Art. 5. Beneficiile Oferite Participanților de către Furnizor
Furnizorul oferă Participanților, prin intermediul Aplicatia CISOPLUS+, următoarele beneficii:
- Participantul primeste din start Consultație gratuita de specialitate + 100 de puncte loialitate (1 punct =10 lei, 100 puncte= 1000 lei);
- 1000 de puncte de loialitate prin achiziționarea unui abonament de numai 2000 lei cu posibilitatea achiziționării în rate egale fara dobândă prin intermediul Bancar, ca de Exemplu TBIBank (1 punct =10 lei, 1000 puncte= 10000 lei);
- Fiecare tratament efectuat va aduce puncte de loialitate în functie de punctele acordate fiecărui serviciu.
- Punctele scad automat costul serviciilor/tratamentelor sau servicii/tratamente, în functie de numarul de puncte acceptate de fiecare serviciu în parte (informatii legate de punctajul serviciilor/ tratamentelor se regasesc la receptie sau pe planul de tratament)
Art. 6. Câștigarea Punctelor de Loialitate
- La fiecare tratament efectuat se obține un anumit numar de puncte de loialitate;
- Dacă pacientul ne dovedește că ne urmărește pe toate canalele de social media va primi un cuantum de 5 puncte pentru fiecare platforma (INSTAGRAM, FACEBOOK, TIKTOK), făcând dovada că ne urmărește minim 1 an de zile.
- Daca pacientul ne raspunde cu sinceritate la formularele de newsletter va primi un cuantum de 20 puncte;
- Daca pacientul ne oferă recenzii pozitive pe Google, Instagram, Facebook, TikTok în care vorbeste despre beneficiile programului de loialitate sau vine cu alte argumente pozitive, va primi un cuantum de 30 puncte;
- Dacă pacientul DEVINE FAN activ pe toate canalele de socializare ale clinicilor prin acordarea de like-uri, comentarii pozitive, share din clinică, va primi un cuantum de 20 de puncte per fiecare canal de socializare;
- Daca pacientul se abonează la canalul de Youtube i se acorda un cuantum de 30 de puncte;
- Dacă pacientul se programează și respectă programarea va primi un cuantum de 5 puncte de la terapie la terapie. În cazul în care pacientul nu respecta programările făcute și nu anunță cu cel puțin 48 de ore înainte, pacientului i se vor lua câte 5 puncte din cele strânse până atunci per fiecare anulare sau reprogramare făcută.
- Daca pacientul recomandă clinica apropiaților (rude, prieteni, vecini etc), iar pacientul căruia i-a recomandat clinica consuma servicii minime în valoare de 500 Ron, cel ce a făcut recomandarea va primi un cuantum de 50 de puncte în contul său de aplicatie. Fiecare recomandare făcuta aduce un beneficiu.
- Dacă pacientul este dispus să împărtășească experiența sa cu alții prin testimoniale, va fi recompensat cu 50 de puncte.
Art. 7. Utilizarea Punctelor de Loialitate
- Fiecărui serviciu/terapie îi este asociat cu un număr maxim de puncte de loialitate, cuprins între 1 și 300 de puncte, ce pot fi utilizate pentru reducerea costurilor terapiilor.
- Fiecare punct de loialitate are o valoare echivalentă de 10 lei.
- Pacientul poate să utilizeze numărul maxim de puncte stabilite per serviciu.
- Pacientul este obligat să achite diferența rămasă din costului terapiei, după aplicarea punctelor de loialitate.
- În cazul achiziționării abonamentului de 2000 lei, pacientul beneficiază din start de 1000 de puncte (punctul de loialitate are valoarea de 10 Ron, adica 1000 puncte = 10. 000 lei) pe care le poate folosi pentru reduceri mai rapide dar nu total. Din abonament se scade doar maximul de puncte stabilit pentru terapia efectuata, restul costului terapiei se va achita de către pacient la momentul efectuării terapiei.
- Pentru pacienții care necesită reabilitare maxilară/mandibulară sau completă prin procedura de dinți ficși în 24h și au achiziționat abonamentul de 2000 lei, pot folosi până la 300 de puncte per serviciu, acoperind astfel reducerea maximă permisă.
- Chiar dacă pacientul a folosit o parte din punctele de loialitate prin efectuarea unor terapii, la momentul achitării terapiilor, el va primi înapoi jumătate din punctele folosite anterior. Exemplu: La tratamentul cu implant dentar, care are un cost de listă de 2450 lei, dacă pacientul folosește maximul de 98 de puncte (care valorează 980 lei), va plăti doar 1470 lei. În plus, ca parte a familiei CISOMedical, pacientul va primi înapoi 49 de puncte (jumătate din punctele utilizate) în contul său CISOPlus+, pentru a le folosi la următoarele servicii și tratamente.
- Programul de loialitate nu poate fi cumulat cu alte reduceri sau oferte existente.
Art. 8. Înregistrare și Crearea Contului
Prin înscrierea în Aplicația CISOPLUS+ participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament:
i. Pentru a putea beneficia de aceasta aplicație, pacientul trebuie să aiba adresă de email și trebuie să primească o invitație de la Clinica CISOMedical;
ii. În aplicația CISOPLUS+ pacientul/reprezentantul are obligația să-și verifice datele personale (nume și prenume, data nașterii, genul, CNP, numarul de telefon și email);
iii. Participanții trebui sa aiba varsta minima de 18 ani;
iv. În cazul pacienților minori, cei care vor avea dreptul de a se înscrie în aplicație sunt părinții sau reprezentanții legali cărora li se vor aloca conturi cu datele minorilor
v. În situația în care același număr de telefon și aceeași adresă de email sunt asociate cu mai mulți pacienți, aceștia vor fi alocați unui singur cont, iar fiecăruia li se va atribui un punctaj corespunzător.
Art. 9. Condiții de validare
Pentru ca Organizatorul să acorde punctele de loialitate, Participantul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să îndeplinească condițiile de participare prevăzute mai sus.
Să se prezinte la toate terapiile stabilite în planul de tratament;
Să nu anuleze programările sau să nu reprogrameze cu mai puțin de 24h inainte de terapie.
Art. 10. Valabilitate a Punctelor de Loialitate
Punctele de loialitate acumulate de Participanți vor avea o valabilitate de 12 luni de la data obținerii. În cazul în care punctele nu sunt consumate în această perioadă, ele vor fi șterse automat din contul Participanților, fără a fi necesară o notificare prealabilă.
Art. 11. Criterii de Descalificare
Organizatorul își rezervă dreptul de a descalifica orice Participant care nu respectă termenii și condițiile regulamentului, sau care adoptă comportamente necorespunzătoare, frauduloase.
Art. 12. Date cu caracter personal
Prin înscrierea în Aplicatia CISOPlus+, Participanții acordă consimțământul de a primi comunicări, inclusiv notificări despre actualizările Aplicației sau diferitelor schimbări de oferte, campanii, etc, prin intermediul adreselor de e-mail sau număr de telefon furnizate la înscriere.
Participarea în Aplicație implică acordul asupra folosirii numelui, imaginii și declarațiilor Participanților în scopuri de promovare și marketing, fără compensație suplimentară față de ceea ce este oferit în programul de loializare CISOPlus+.
Informațiile personale ale Participanților vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi utilizate doar în scopurile specificate în prezentul Regulament, conform legislației aplicabile privind protecția datelor.
Furnizorul se obligă să respecte drepturile Participanților prevăzute de legile în vigoare. Datele furnizate nu vor fi difuzate către terți cu excepția cazurilor în care Furnizorul trebuie să respecte obligațiile impuse de lege.
Scopurile constituirii și administrării bazei de date sunt: monitorizarea câștigului și consumului de puncte de loialitate, inclusiv istoricul tranzacțiilor și al recompenselor oferite. Evaluarea datelor pentru a înțelege preferințele și nevoile clienților, ceea ce poate ajuta la îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite.
Societățile nu intenționează să transfere aceste date cu caracter personal către: o țară non-UE sau o organizație internațională. Informarea participanților cu privire la alte acțiuni desfășurate în viitor (noi oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing) se va face doar dacă aceștia își dau consimțământul. Pentru mai multe informații privind procesarea datelor personale, vă rugăm să consultați secțiunea “Politica de confidențialitate”.
Art. 13. Limitarea răspunderii
Furnizorul are dreptul de a invalida programări care conțin informații false ori vădit eronate și care nu îndeplinesc toate condițiile de participare conform rubricilor obligatorii menționate pe pagina web. Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele daune sau pierderi suferite de Participanți ca urmare a participării la Aplicație, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.
Orice reclamație cu privire la înscriere și folosirea Aplicației CISOPlus+ se va soluționa la unul din sediile Clinicilor. Furnizorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări neconforme prezentului Regulament.
Art. 14. Prevederi finale
În cazul în care Furnizorul constată că un Participant nu a îndeplinit și/sau nu a respectat condițiile stipulate de prezentul Regulament își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin respectivului Participant, fără alte despăgubiri sau plăți.