Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți.
REGULAMENT OFICIAL PROGRAM DE LOIALIZARE CISOPLUS+ PRIN APLICATIA CISOPLUS+
CISOPlus+ este un program de loializare care are rolul de a răsplăti pacienții clinicilor stomatologice CISOMedical pentru loialitatea și încrederea acordată în furnizarea serviciilor stomatologice de calitate. Aceasta promovează un mediu de îngrijire care încurajează prevenția și tratamentele regulate.
Art.1 Scopul Programului CISOPLUS+
Programul de loializare are ca obiectiv recompensarea pacienților prin oferirea de reduceri la serviciile medicale, în urma participării active în programul de îngrijire a sănătății.
Fiecare terapie efectuată și plătită de pacient îi aduce un număr specific de puncte, care pot fi utilizate pentru tratamentele ulterioare.
Fiecare terapie este însoțită de un punctaj determinat, care poate fi aplicat ca reducere la costul total al acesteia.
Programul este conceput astfel încât un punct să aibă valoarea de 10 Ron.
În prezent, aplicația permite utilizarea exclusiv a numărului maxim de puncte disponibile, fără opțiunea de a selecta un cuantum mai mic.
Pacientul nu beneficiază de servicii gratuite, dar poate folosi punctele acumulate pentru a diminua cheltuielile aferente terapiilor, conform unui sistem de punctaj specificat pentru fiecare serviciu în parte.
Art.2 Furnizorul Programului de loializare CISOPlus+
Programul de loializare “CISOPlus+” (denumită în cele ce urmează „Programul CISOPlus+”/ APLICAȚIA CISOPLUS+) este realizat și organizat exculsiv de societățile CISOSMILE SRL, societate românească cu sediul social in Bucureşti Sectorul 3, Str. Gologanului, nr. 23, având nr. de ordine în Registrul Comerţului J40/7825/2021 şi Cod Unic de Înregistrare 44204576 si PERFECT TEETH DENTAL SRL, societate românească cu sediul social in Drăgășani, Județul Vâlcea, Str. Dr. Dumitru Bagdasar, nr.18, având nr. de ordine în Registrul Comerţului J38/473/2014 şi Cod Unic de Înregistrare 33522779 reprezentată prin dl Licsandroiu Bogdan, în calitate de administrator, denumită în continuare „Aplicație CISOPlus+/Program de loializare CISOPlus+”.
Regulamentul (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”) este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România prin publicare pe site-ul www.cisomedical.ro, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant atât pe site, cât și la cererea acestora transmisă la adresa Furnizorului menționată la paragraful de mai sus pe toată durata de desfășurare a Programului CISOPlus+.
Aplicatia CISOPlus+ se desfășoară în baza prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți Participanții.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau schimba prezentul Regulament și/sau de a suspenda, întrerupe sau înceta Aplicația CISOPLUS+. Orice modificare va fi anunțată pe website-ul www.cisomedical.ro cu cel puțin 24 de ore înainte ca acestea să devină aplicabile.
Art.3.Participare si Participanti
Aplicația CISOPLUS+ se adresează tuturor pacientilor CISOMEDICAL, prezenti si viitori care vin la clinicile din București, adresa Bulevardul Burebista, nr.1, Bl.D15, Sc.3, Ap.71, Sector 3, Bucuresti si Bulevardul Iuliu Maniu, Nr.14, Sector 6, Bucuresti, începând cu data de 01.03.2025. Participarea este opțională, dar pentru a beneficia de reduceri, utilizatorii trebuie să se înregistreze în aplicație.
În Aplicația “CISOPLUS+” are dreptul să se inregistreze orice pacient persoană fizică, cu vârsta minimă de 18 ani, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumiți în cele ce urmează „Participanți”). În cazul pacientilor minori cel care se va inregistra în Aplicația CISOPLUS+ va fi reprezentantul legal/ parintele.
Prin înscrierea în Apicație, Participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului și își exprimă acordul în privința acestora, participarea la aceasta Campanie implicând acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
Art. 4. Obligațiile Participanților:
Pacienții vor avea oportunitatea de a se înscrie în aplicație prin intermediul unei invitații transmise de receptie. Se vor putea inscrie in aplicatie doar pacientii care au email. Dupa primirea invitatiei participanții trebuie să verifice informațiile personale de bază (nume, prenume, data nașterii,gen,număr de telefon, adresa de e-mail).
Participanții trebuie să furnizeze informații adevărate, corecte și complete în momentul înscrierii în Aplicație. Orice falsificare sau omisiune a informațiilor poate duce la descalificarea acestora.
Participanții se angajează să mențină confidențialitatea datelor de autentificare în aplicație și să nu permită accesul la contul lor altor persoane.
Participanții trebuie să utilizeze aplicația în mod responsabil, să respecte toate instrucțiunile și să evite comportamentele care ar putea afecta negativ experiența altor utilizatori.
Participanții sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament, precum și politicile organizatorului legate de utilizarea aplicației.
Participanții sunt responsabili să se informeze periodic asupra eventualelor modificări ale Regulamentului, care vor fi publicate pe website-ul dedicat si in Aplicatia CISOPlus+.
Art.5. Beneficiile Oferite Participanților de către Furnizor
Furnizorul oferă Participanților, prin intermediul Aplicatia CISOPLUS+, urmatoarele beneficii:
1. Participantul primeste din start Consultatie gratuita de specialitate + 100 de puncte loialitate(1 punct =10 lei, 100 puncte= 1000 lei);
2. 1000 de puncte de loialitate prin achizitionarea unui abonament de numai 2000 lei cu posibilitatea achizitionarii in rate egale fara dobanda prin intermediul Bancar, ca de Exemplu TBIBank (1 punct =10 lei, 1000 puncte= 10000 lei);
3. Fiecare tratament efectuat va aduce puncte de loialitate in functie de punctele acordate fiecarui serviciu.
4. Punctele scad automat costul serviciilor/tratamentelor sau servicii/tratamente, in functie de numarul de puncte acceptate de fiecare serviciu in parte ( informatii legate de punctajul serviciilor/ tratamentelor se regasesc la receptie sau pe planul de tratament)
Art.6. Câștigarea Punctelor de Loialitate
1. La fiecare tratament efectuat se obtine un anumit numar de puncte de loialitate;
2. Daca pacientul ne dovedeste ca ne urmareste pe toate canalele de social media va primi un cuantum de 5 puncte pentru fiecare platforma (INSTAGRAM, FACEBOOK, TIKTOK), facand dovada ca ne urmareste minim 1 an de zile.
3. Daca pacientul ne raspunde cu sinceritate la formularele de newslleter va primi un cuantum de 20 puncte;
4. Daca pacientul ne oferă recenzii pozitive pe google, instagram, facebook , tiktok in care vorbeste despre beneficiile programului de loialitate sau vine cu alte argumente pozitive, va primi un cuantum de 30 puncte;
5. Daca pacientul DEVINE FUN activ pe toate canalele de socializare ale clinicilor prin acordarea de like uri, comentarii pozitive, share din clinica,va primi un cuantum de 2o de puncte per fiecare canal de socializare;
6. Daca pacientul se abonează la canalul de youtube i se acorda cuantum de 30 de puncte;
7. Dacă pacientul se programează si respectă programarea va primi un cuantum de 5 puncte de la terapie la terapie, in cazul in care pacientul nu respecta programarile facute si nu anunta cu cel putin 48 de ore inainte, pacientului i se vor lua câte 5 puncte din cele stranse pâna atunci per fiecare anulare sau reprogramare făcută.
8. Daca pacientul recomandă clinica apropiatilor ( rudelor, prietenilor, vecini ,etc), iar pacientul caruia i-a recomandat clinica consuma servicii minime in valoare de 500 Ron, cel ce a facut recomadarea va primi un cuantum de 50 de puncte in contul său de aplicatie. Orice recomadare facuta aduce un beneficiu.
9. Dacă pacientul este dispus să împărtășeasca experiența sa cu alții prin testimoniale, va fi recompensat cu 50 de puncte.
Art.7. Utilizarea Punctelor de Loialitate
1. Fiecarui serviciu/terapie îi este asociat cu un număr maxim de puncte de loialitate, cuprins între 1 și 300 de puncte, ce pot fi utilizate pentru reducerea costurilor terapiilor.
2. Fiecare punct de loialitate are o valoare echivalentă de 10 lei.
3. Pacientul poate să utilizeze numărul maxim de puncte stabilite per serviciu.
4. Pacientul este obligat să achite diferența rămasă din costului terapiei, după aplicarea punctelor de loialitate.
5. In cazul achizitionarii abonamentului de 2000 lei, pacientul beneficiază din start de 1000 de puncte (punctul de loialitate are valoarea de 10 ron, adica 1000 puncte = 10.000 lei)pe care le poate folosi pentru reduceri mai rapide dar nu total. Din abonament se scade doar maximul de puncte stabilit pentru terapia efectuata, restul costului terapiei se va achita de catre pacient la momentul efectuarii terapiei.
6. Pentru pacienții care necesită reabilitare maxilară/mandibulară sau completă prin procedura de dinti ficsi în 24h și au achiziționat abonamentul de 2000 lei, pot folosi până la 300 de puncte per serviciu, acoperind astfel reducerea maximă permisă.
7. Chiar dacă pacientul a folosit o parte din punctele de loialitate prin efectuarea unor terapii, la momentul achitării terapiilor, el va primi înapoi jumătate din punctele folosite anterior.
Exemplu: La tratamentul cu implant dentar, care are un cost de listă de 2450 lei, dacă pacientul folosește maximul de 98 de puncte (care valorează 980 lei), va plăti doar 1470 lei. În plus, ca parte a familiei CISOMedical, pacientul va primi înapoi 49 de puncte (jumătate din punctele utilizate) în contul său CISOPlus+, pentru a le folosi la următoarele servicii și tratamente.
8. Programul de loialitate nu poate fi cumulat cu alte reduceri sau oferte existente.
Art.8. Condiții de validare:
Pentru ca Organizatorul să acorde punctele de loialitate, Participantul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să îndeplinească condițiile de participare prevăzute mai sus.
Să se prezinte la toate terapiile stabilite in planul de tratament;
Să nu anuleze programarile sau să nu reprogrameze cu mai putin de 24h inainte de terapie.
Art.9. Valabilitate a Punctelor de Loialitate
Punctele de loialitate acumulate de Participanți vor avea o valabilitate de 12 luni de la data obținerii. În cazul în care punctele nu sunt consumate în această perioadă, ele vor fi șterse automat din contul Participanților, fără a fi necesară o notificare prealabilă.
Art.10. Criterii de Descalificare:
Organizatorul își rezervă dreptul de a descalifica orice Participant care nu respectă termenii și condițiile regulamentului, sau care adoptă comportamente necorespunzătoare, frauduloase.
Art.8. Înregistrare și Crearea Contului:
Prin inscrierea in Aplicația CISOPLUS+ participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament:
i. Pentru a putea beneficia de aceasta aplicație, pacientul trebuie să aiba adresă de email si trebuie să primească o invitație de la Clinica CISOMedical;
ii. În aplicația CISOPLUS+pacientul/reprezentantul are obligația să-și verifice datele personale (nume si prenume, data nasterii, genul,CNP, numarul de telefon si email);
iii. Participantii trebui sa aiba varsta minima de 18 ani;
iv. In cazul pacientilor minori cei care vor avea dreptul de a se inscrie in aplicație sunt parintii sau reprezentantii legali carora li ve vor aloca conturi cu datele minorilor
v. În situația în care același număr de telefon și aceeași adresă de email sunt asociate cu mai mulți pacienți, aceștia vor fi alocați unui singur cont, iar fiecăruia li se va atribui un punctaj corespunzător.
Art.9. Date cu caracter personal:
Prin înscrierea in Aplicatia CISOPlus+, Participanții acordă consimțământul de a primi comunicări, inclusiv notificări despre actualizările Aplicației sau diferitelor schimbari de oferte, campanii, etc, prin intermediul adreselor de e-mail sau număr de telefon furnizate la înscriere.
Participarea în Aplicație implică acordul asupra folosirii numelui, imaginii și declarațiilor Participanților în scopuri de promovare și marketing, fără compensație suplimentară față de ceea ce este oferit in programul de loializare CISOPlus+.
Informațiile personale ale Participanților vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi utilizate doar în scopurile specificate în prezentul Regulament, conform legislației aplicabile privind protecția datelor.
Furnizorul se obligă să respecte drepturile Participanților prevăzute de legile în vigoare. Datele furnizate nu vor fi difuzate către terți cu excepția cazurilor în care Furnizorul trebuie să respecte obligațiile impuse de lege.
Scopurile constituirii și administrării bazei de date sunt: monitorizarea câștigului și consumului de puncte de loialitate, inclusiv istoricul tranzacțiilor și al recompenselor oferite. Evaluarea datelor pentru a înțelege preferințele și nevoile clienților, ceea ce poate ajuta la îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite.
Societățile nu intenționează să transfere aceste date cu caracter personal către: o țară non-UE sau o organizație internațională. Informarea participanților cu privire la alte acțiuni desfășurate în viitor (noi oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing) se va face doar dacă aceștia își dau consimțământul. Pentru mai multe informații privind procesarea datelor personale, vă rugăm să consultați secțiunea “Politica de confidentialitate”.
Art.10. Limitarea răspunderii
Furnizorul are dreptul de a invalida programări care conțin informații false ori vădit eronate și care nu îndeplinesc toate condițiile de participare conform rubricilor obligatorii menționate pe pagina web. Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele daune sau pierderi suferite de Participanți ca urmare a participării la Aplicație, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.
Orice reclamație cu privire la inscriere si folosirea Aplicatiei CISOPlus+ se va solutiona la unul din sediile Clinicilor. Furnizorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări neconforme prezentului Regulament.
Art.11. Prevederi finale
În cazul în care Furnizorul constată că un Participant nu a îndeplinit și/sau nu a respectat condițiile stipulate de prezentul Regulament își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin respectivului Participant, fără alte despăgubiri sau plăți.